4. DAN

Spočiti smo pojedli zajtrk in se z avtobusom odpravili smučat. Danes smo še nadgradili smučarsko znanje.

V domu smo po kosilu spoznali osnove lokostrelstva ter se tudi sami preizkusili v streljanju z lokom in puščico. V prostem času smo igrali namizni tenis in družabne igre. Po večerji smo reševali miselne uganke ter se naučili cirkuških veščin, kot so žongliranje, vrtenje krožnikov in razstavljanje vrvi. Dan je bil zelo zabaven!

Soba 202 (Taja in Nikita)

3. DAN

V sredo, 9. marca smo se skupaj z našimi učitelji in učitelji smučanja Milanom in Robertom odpravili na smučišče Vogel. Tam smo nekateri prvič stopili na smuči, nekateri pa smo dopolnili svoje znanje.

Na smučanju smo se imeli izvrstno, saj je bilo vreme odlično, brez oblačka na nebu. Popoldan smo se z učiteljico Marijano učili vezati vozle, katere smo kasneje uporabili pri vezanju pionirskih objektov iz lesenih palic iz gozda.

V večernih urah smo igrali namizni tenis, po večerji pa smo se z učenci iz Maribora pomerili v Activity-ju in se zelo zabavali.

Soba 205 (Nevarne kemikalije)

2. DAN

Dan smo začeli zelo zgodaj, vstali smo že ob 7.uri, se umili in se odpravili na jutranje razgibavanje. Po okusnem zajtrku smo se učili o orientaciji. Učitelj Robi nam je povedal veliko novih stvari o kompasu in nastavljanju azimuta. Spomnili smo se tudi, kako se orientiramo po letnicah, mahu ali zvezdi Severnici. Sledil je orientacijski tek na čas, kjer smo iskali kontrolne točke na drevesih. Zmagala je skupina Tic Tac, v kateri so bili Lana, Domen in Taja.

Sledilo je kosilo in počitek. Popoldne nam je učiteljica Tina predstavila osnove nordijske hoje, nato pa smo se odpravili še na pohod. Po večerji smo imeli uro astronomije, spoznavali in ogledali smo si različna ozvezdja, ki se jih je danes res dobro videlo. Nestrpno pričakujemo jutrišnji smučarski dan.

GALERIJA SLIK

Soba 204 (Fantovski trio)

1. DAN

Naš prvi dan je bil zelo razgiban. Ko smo prišli v CŠOD Bohinj smo se razpakirali in pospravili smuči, si postlali postelje in odhiteli na predavanje o preživetju v naravi. Izvedeli smo veliko novega o smučarski opremi ter kako se uporabljajo dereze in turne smuči. Nato smo se preizkusili v iskanju naprave z oddajnikom signala (lavinska žolna), ki jo ima običajno na sebi oseba, ki jo je zasul plaz. Imamo se lepo, aktivnosti pa so zanimive!

Soba 201 (A&V)

(Visited 259 times, 1 visits today)